Mor lilla mor…

Hej hej!

Nu kanske ni tycker att jag är lite sent ute – men just denna LO:n gav jag till min mamma nu i Maj. Ja, tänk att hon både fyller år och firas på mors-dag denna månaden. 😀 Hennes månad med andra ord. Så ja, ni får helt enkelt kika på denna även om Morsdag papperat… men visst finns det väl alla anledningar i världen att scrappa sin mamma när helst.

Stämningsfull LO med detaljer i rosa och papper i blå och gröna toner. Fotot togs när vi var på SPA i januari mamma och jag. Vi startade dagen med en god kopp kaffe och sedan var det bara lyx resten av dagen. 😛 hihi

Underbara blommor i massor.

Vacker journaling, titel och hjärta.

***

Materiallista:

Papper: Majadesign – Stark och fri, Förlåt.
7Gypsies – Ecriture.
Blommor: Prästkragar, minirosor, gardenia.
Övrigt: Blingswirl, akrylfärg, glossy.

***

Missa inte tävlingen som kommer upp
i bloggen nästa Söndag!

***

Massor med Kramar
//Yoli

2 kommentarer

Under *DT - Yoli Design, Layouter

2 svar till “Mor lilla mor…

  1. Maiden

    Superläcker – jag älskar bokstäverna, vad är det för några!?!? 🙂
    Kram

  2. Jättefin och stämningsfull LO vännen!

    KRAM!

Lämna en kommentar