Sommarkompisar…….

Idag ska jag visa en LO med min dotter och hennes sommarkompis.

Funderade länge på vad jag skulle skapa med detta designark från Making Memories,

plötsligt dök detta fotografi upp från ingenstans.

Passade perfekt i färgerna! 🙂

Det blåa har jag distressat med ”Broken China”

och ”solstrålarna” med ”Wild Honey”

Söta små knappar från Papermania.

 

 

Den lilla skylten har jag stansat ut med min Epic i vitt CS

och sedan distressat med ”Wild Honey” och sedan stämplat datumet med ”Faded jeans”.

*

Nu när jag äntligen har semester så skiner inte solen! 😦

Men vilken tuuuuuuur att man har en ”inomhushobby”!!!! 🙂

Vi ses snart igen!

Kjaaaaam/ MadebyMichaela

*

Materiallista:

Papper:

Ljusblått CS

MM – Scallop Die-Cut Sm Dot Flutter

MM – Green Lattice flutter

Dekorationer:

Knappar – Sunshine

Gula rosor från Prima

Pearl Maker

Band (Finns i den fysiska butiken)

Stämpel Inkadinkado – Bird Fand Flower Burst

MS stans

Epic six

2 kommentarer

Filed under *DT - MadebyM, Layouter

2 responses to “Sommarkompisar…….

  1. Pingback: Sommarkompisar……. « Made by M

  2. Wow! Superläcker!! Underbara färger!! 😀

Kommentera

