Ett litet grattiskort

Hur har ni det i värmen??? Sol och bad och läskande drinkar??? Dåligt med den varan för mig, men scrappa gör jag mycket och gärna. Jag tror att mitt scraprum är det svalaste i hela huset. Jättebra så här års, liiiiite mer problematiskt under vintern…

Idag har jag gjort ett grattiskort. Riktigt enkelt, men med handsydd söm så att det ändå blir lite arbetat sådär.

Grattis

Liljorna är fantastiska! Räcker gott som dekoration tycker jag. Spetsen är lite rufflad med hjälp av dubbelhäftande tejp och en söm rakt över.

Material:
Papper: Bazzill Cardstock,  Melissa Frances – Constance
Dekorationer: Blommor och spets från Prima – Cremevit Lilja, Nikki spets, Knapp från American Crafts – Glitterknappar Neutrals.
Annat: Chalk – Chestnut Roan, band, edge punch och stämpel är eget.

Ha en fortsatt härlig sommar!!!

Tesa

4 kommentarer

Filed under *DT - TesaB, Kort o Stämplat

4 responses to “Ett litet grattiskort

  1. Snyggt kort…det där lilla extra, gillar sömmen.

  2. Underbart kort… så rent men ändå så väldekorerat!! Mumma för mig..

    Kraaaaaaam

  3. Härligt, nu vill jag ha den kantstansen åxå… 😉
    Snyggt med det sydda runt! 😀

  4. Supervackert Tesa! Som alltid! Kram!

Kommentera

