Sommar å semesterbilder!

Sist det var min bloggdag (för två veckor sedan) så bloggade jag ju ”live” från Skara Sommarland, denna gången bloggar jag om Skara Sommarland! 😀 Vi tog över 1000 bilder på tre dagar så det finns en hel del att scrappa nu! 😉

Jag har använt mig av ett sommarpapper från Maja Design som mer eller mindre är färdigt! Himlans läckert är det:

Jag dekorerade med hydrangenor som jag chalkat lite å sedan har jag duttat loss med olika färger av pearlmaker – tyckte det passade bra till det prickiga temat! 😀 I höger nederkant å vänster överkant har jag satt några blingstenar åxå! Sen känns det liksom färdigt! 😀

Material:

Maja Design – Sommarens bild (fram och baksida)

Prima – Hydrangena

Pearl Maker

Chalk – charcoal

Det var allt från mig för idag – ha en fortsatt trevlig sommar!

Kram Maiden

2 kommentarer

Filed under *DT - Kerstin/Maiden, Layouter

2 responses to “Sommar å semesterbilder!

  1. Härlig LO vännen å jag hade inte ens gissat att detta var du som gjort den!! 😛 hihi såg mer Ylwig ut!! haha…

    Kraaaaaaaaaam

  2. Snygg LO med ljusa och fina sommarfärger och för en gångs skull INGA döskallar!!

    Hi hi hi,

    La Vikinga gillar din nya stil!

Kommentera

