Mera pastelligt……..

Men denna gång är det ett kort med fickor.

Och endast enfärgade CS.

Distressat alla kanter, som vaaaaanligt 😉 .

Lila=”Milled lavender”, Blå=”Tumbled glass”

Gul=”Scattered straw”, Grön=”Bundled sage”

Liljan har fått lite glitterlim på pistillerna och rosorna har jag sprayat med Perfect pearls.

Insidan har 2 fickor. Perfekt för presentkort eller pengar.

På den lila tagen har jag tänkt fästa ett presentkort.

Baksidan

*

Ni får ursäkta min ”fattiga” text, men jag skyller på värmen

och att jag bara har 4 arbetsdagar kvar tills min semester ÄNTLIGEN börjar! 🙂

Längtar verkligen efter lite långledighet med lite sol, bad och PYSSEL!

🙂 🙂 🙂

Kjaaaam// Madebymichaela

 

Materiallista:

Distresser

Liljor

Rosor

Perfect pearls

Glitterlim

Vykortsstämpel (på gröna tagen)

 

1 kommentar

Filed under *DT - MadebyM, Kort o Stämplat

One response to “Mera pastelligt……..

  1. Maiden

    Supersnyggt!
    Riktigt läckert med tagsen!! 😀
    Kram

Kommentera

