En dekorerad tändsticksask……..

Som ”Tack-för-senast” med ett fint ljus brukar vara en uppskattad gåva.

En altrad tändsticksask brukar bli så ”platt”, så jag ville göra en mer ”uppbyggd” ask.

Och här är resultatet! 🙂

Det är mellan storleken på denna tändsticksask, som jag dekorerat med ett staffli-kort.

 

Jag har klätt insidan för att säkert fästa den vita öglan.

Det kommer nog dyka upp fler askar här i bloggen, så håll utkik!

Vi ses snart igen!

Kjaaaaam/ MadebyMichaela

 

Materiallista:

Papper:

Rosa och Blått CS

MM – Flower Clear Foil Flutter

Dekoration:

Prima – minirose – Rosa

Blingstenar – Hampstead

Glitterlim ”Star dust”

Distress Ink – Victorian velvet

Distress Ink – Faded Jeans

Band – Baby

Kolla in superpriserna på

Magnolia-stämplarna!

2 kommentarer

Filed under *DT - MadebyM, Altrat

2 responses to “En dekorerad tändsticksask……..

  1. Å så snyggt! Jag som älskar att altra tändsticksaskar OCH göra stafflikort – att jag inte tänkt på att kombinera dem… smart! Tack för tipset!

  2. Hlet underbar liten ask tycker jag!! men blir så himla glad av den!! 😀

    Kraaaaaaaam

Kommentera

