Sommar, värme och brända armar…

Å guuud denna värme…jag är en höstmänniska så sommaren är inte en av mina favoriter! Fast det är klart bättre än en jäklarns massa snö och kyla.

Idag har jag och sonen varit på badstranden och jag har lyckats bränna mig trots att jag smörjde in mig med solskyddsfaktor 25 innan vi for och efter en timme tog jag faktor 50. Först ska jag börja med att tacka Gud för att han värade ge mig pigment…Sen ska jag även undersöka om jag möjligen kan vara adopterad eftersom mina föräldrar och syskon blir bruna…livet är bra orättvist ibland!

Nog tjurat…

Den här gången har jag i allafall lyckats göra ett kort =)

En söt Tilda som är färglagd med distresser. Jag har använt färgerna walnut stain, victorian velvet, black soot, vintage photo, dusty concord, tattered rose, fired brick och forest moss. Alla finns att köpa i butiken.

Papper är från Maja design och blommorna är Prima. Pearlmakern har jag, som vanligt, lyckats gå lös rejält med :/

Materiallista:

Vit cardstock
Maja design mönstrade papper
Spets (eget)
Band (eget)
Blommor
Miniros
or
Löv

Charm (eget)
Pearlmaker
Chalk
Distresser

Yup, det var allt från mig på ett tag! Nu ska jag jobba rumpan av mig i ett par månader så jag önskar er alla en riktigt mysig sommar. Passa er för sol, värme och mygg ;P

Kram
Malin

4 kommentarer

Filed under *DT - Malin/Majamelon, Kort o Stämplat

4 responses to “Sommar, värme och brända armar…

  1. Mmmm, me like! Trots att det är roooosa! 😉
    Har åxå lyckats bränna mig… 😦
    Be careful out there!
    Kram

  2. gulligull.jätte fint!

  3. Helt ljuvligt!!! Fantastiska färger och alla fina glittriga detaljer bara älskar jag!

  4. missylwa

    Men Malin….sommaren ÄR ju guds gåva till människan. Min dotter blir inte heller brun, så hon håller sig undan solen precis som du.

    Kortet är som vanligt helt fantastiskt!! Jag får inte till det med pearl makern – får väl öva antar jag.

    *kram*
    Ylwa

Kommentera

