Blå toner på party-LO…

Hej hej!!

Japp i dag blir det blått, blått och en stänk av rosa på min partajjiga LO som egentligen mest är romantisk. 😛 Ja, jag älskar detta lite suddiga foto på mig, min bästis och hennes bästis. haha. Från början hade jag tänkte med en ordentlig party-LO med vilda blåa toner, men snart så förvandlades alltsammans till ett romantiskt bygge – som alltid.

Mumsiga papper från MajaDesign fick det bli. Å jag som inte alltid köper så mycket blåa papper har faktiskt frossat ordentligt bland alla dessa blåa juveler. Mycket blommor som vanligt också.

Hur har ni det i semester-tider? Jag går på semester en vecka nu här… sedan har jag fyra till lite senare i sommar. det kommer att bli så underbart att bara slappa, åka runt lite och njuta av ledighet.

Visst är dom här tulpanerna från Prima helt ljuvliga!

Klippte ut dessa ur ett av Maja-papprena
och lade lite glossy ovanpå.

Stort hjärta i bakgrunden – ja, ni vet ju att jag hjärta hjärtan.
😛

***

Materiallista:

Papper: MajaDesign – Må du leva och växa, Så länge jag lever.
Blommor: Primas – minirosor, tulpaner är slut.
Gardenior, dom blåa är slut.
Övrigt: Spets, Pebblesglossy accent.

***

Ha nu en toppen toppen sommar!
Det ska jag ha iaf!

😛

Kraaaaaaamar
//Yoli

4 kommentarer

Filed under *DT - Yoli Design, Layouter

4 responses to “Blå toner på party-LO…

  1. Läckert!! Gillar den utklippta grenen! 😀
    Ha en fantastisk semester!!!!!
    Kramen

  2. Den är helt underbar!!! Så fint med allt blått!

  3. Kanonfint Yoli:)
    Ha det gott!

    Kram Tesa

  4. Underbar LO! VILKEN INSPIRATION!!!!

    Ha en fantastisk semester!

    Kjaaaam….

Kommentera

