Systrar………

Jag o min syster har en nystartad ”tradition”, vi ger våran mamma en LO vid olika högtider (födelsedag, morsdag, påsk, alla hjärtans….) Ibland bara för att! 😉

Så här kommer en!

 

Här är grunden ett vitt CS som jag har stämplat swirlar med embossingdyna och sedan embossat med transparent embossingpulver.

Och sedan har jag gått på med Distressfärg för att få mönstret att träda fram.

 

De rosa blommorna är sprayade med Perfect Pearls, skimmrar så fint mot de bruna matta blommorna.

 

Även titelbokstäverna har jag sprayat med Perfect Pearls.

Vad är en LO utan MS stans ”Doily lace”?? 😉 Ett måste!!

 

That´s all for today!

 

Kjaaaaaam//Michaela

 

Materiallista:

Distresser: Weathered wood, Black soot, Vintage photo

Embossingpulver clear

Blommor: Bruna och Rosa Hydrangea 

Löv: Prima

Stans: Martha Stewart ”Doily lace”

Bokstäver: Prima

Perfect pearls

Pearl Maker

 

 

3 kommentarer

Filed under *DT - MadebyM, Layouter

3 responses to “Systrar………

  1. Pingback: Det blir aldrig som man tänkt sig……. « Made by M

  2. Superfin! Å vilken rolig tradition!! Måste bara få min syster att börja scrappa åxå… 🙂
    Kram

  3. Jättefin! Underbar bård med de clearembossade och inkade swirlarna!

Kommentera

