Om jag vore en i mupparna…

…så skulle jag vara kakmonstrets sidekick, Chokladmonstret!

Även denna gång ska jag visa en altrad chokladkaka!! Det blir lätt ett par stycken när dagisfröknarna ska gå på semester ;P

En werthers chokladkaka blev det även till denna fröken (så det inte blir vilt slagsmål på dagis om vem som ska ha vilken…därför har jag satt namn å oxå ;P)

Som vanligt har jag färglagt med Distresser och använt färgerna faded jeans, black soot, walnut stain, vintage photo, tattered rose, forest moss, fired brick och weathered wood.

Bakgrundsstämpeln är tyvvär slut, men kolla in HÄR! Här finns det stämplar från 9(!) kr st. Den jag använt till bakgrund kostade enbart 19 kr hör och häpna!! Monterad på träkloss dessutom =)

Materiallista (tryck på produkterna för att komma direkt till dessa i shoppen):

Mönstrade papper från Maja designs kollaktion Crea Diem
Prima Blommor & rosor
Pearl maker (jojomensan här igen)
Distresser
Chalk
Spellbinders (classic oval large)
Spets (inte just den här men kolla in alla andra snygga)
Blå cardstock
Pärltrådar (egna)

Och idag är det ju midsommarafton!! Så ut med er och hoppa runt stången ett par varv 😀 Själv ska vi äta gott, fika lite på norra berget och avsluta kvällen med en tur ut på natursköna Spikarna på Alnö! *Lyx*

Ha en riktigt, riktigt härlig midsommarhelg!

Kram
Malin

2 kommentarer

Filed under *DT - Malin/Majamelon, Altrat

2 responses to “Om jag vore en i mupparna…

  1. Superläcker – men är det verkligen ngn choklad i? Tror du ätit upp den… 😉
    Trevlig midsommar på dig tjejen!
    Kram

  2. Så underbart söt!!! Inifrån och ut! Fortsatt trevlig midsommarhelg!!!

Kommentera

