Pastellig LO………

Hej, hej!!

Här kommer mitt (Michaela) första inlägg som DT för Handarbeta……..*nervös*

Jag vill än en gång Tacka Fia för förtroendet och Teamet för det varma välkomnandet!

HÄR KOMMER JAG O TRIVAS!!!!! 🙂

Idag ska jag visa en LO

med Making memories papper, med underbart pastelliga färger! Me like alot! 🙂

MS´s stans ”Doily lace” är välanvänd här hemma, en mycket god investering!

Swirlen är målad med Crackle paint ”Picked fence” o lite glitterstickles.

Här har jag stämplat med distress och sedan ”pudrat” på med perfekt pearls.

Fick inte fram effekten på bild… 😦 Men fint blev det!

Samma stämpel som jag har ”vänt” på bakom blommorna.

På liljorna har jag lagt glitterstickles på pistillerna och ytterst på bladen.

Det var allt för mig för idag! 🙂

Nu fortsätter jag med mitt nästa projekt……

Kjaaaaaaam….//Michaela

Materiallista:

Making memories- Die cut- Pink flutter

Blommor: Liljor, rosa o vita rosor finns i den fysiska butiken

Distresser

Stickles

Bling (kommer snart i webshopen)

5 kommentarer

Filed under *DT - MadebyM, Layouter

5 responses to “Pastellig LO………

  1. Superduperläckert tjejen! 😀 Det där med perfect pearls måste du lära mig….
    Kram

  2. Den är superfin!!! Härliga pastelliga färger och såååå snyggt med blinget!

  3. Underbar LO vännen… Gillar de härliga färgerna och upplägget!! Du rockar fett!!

    Å varmt välkommen hit till oss!!

    Kraaaaaaaaaaam

  4. Fia

    Underbar Lo som vanligt när du skapar 🙂

    kram, Fia

  5. Pingback: Det blir aldrig som man tänkt sig……. « Made by M

Kommentera

