Juni-skiss med twist i twist…

Hej hej!

Nu är det min tur att hålla i Handarbetas månadstävling och även denna månad blir det en skiss… men med en äkta Yoli-twist på den för att ni ska få något riktigt roligt och utmanande att bita i.

Här har ni skissen!
Den ska man tydligt se att ni har följt men ni får gärna vrida, vända mm.

Twist i twisten är:

att skapa i temat somrigt – och dessutom ha med ett semster- eller sommarminne på det. Med minne menar jag en fysisk sak som representerar sommar eller semester… kan vara biljetter, glasspinnar eller liknande. Ja, låt helt enkelt fantasin rocka loss och bevara dessutom något roligt och lite oväntat på din LO. OBS! Foton räknas alltså inte som minnen även om du fotat minnen såklart!

Hur är jag med?

Enkelt… blogga ditt bidrag på din blogg och lämna sedan direktlänk till det inlägget här bland kommentarerna. Ni som inte har bloggar får maila mig till: YooRee.DT@gmail.com och märk inlägget med Handarbeta tävling. NI har t.o.m den 08/7 på er att vara med…

Vinner?

Vinner ett härligt vinstkit gör den person som vi i Handarbeta-teamet anser har varit mest kreativ och denna gången kollar vi mycket på twisten.

***

Ha nu riktigt roligt,
njut av sommaren och lycka till!

Kraaamar
//Yoli

15 kommentarer

Filed under Månads-tävlingar

15 responses to “Juni-skiss med twist i twist…

  1. Bara LO:n, inga kort?

  2. Hej!
    Är det ok om man har både en fysisk minne sak + foton på LO?

    Isadory

    • Ja, alltså foton är väl egentligen alltid ett minne!! 😛 hihi Ja självklart får det vara samma tema eller ett fysiskt minne taget från samma tillfälle som kortet!! Dom får ju givetvis höra samman!! 😀

      Ska bli skojj å se ditt bidrag!!

      Kraaaaaaaaaam

  3. Hej igen på er!
    Såg att en annan hade gjort med både fysiskt minne och foto så jag hakade på det eftersom det gav mer åt lo´n
    Här hittar ni mitt bidrag till denna spännande tävling.

    Kram Izadory

    http://izadory.blogspot.com/2010/06/tavling-pa-handarbetas-inspirations.html

  4. Hej!

    Fin skiss att skapa efter. Mitt lilla bidrag kan ses på http://paivja.blogspot.com/2010/07/1987.html

    Trevlig sommar!

  5. Hej!

    Ett litet bidrag från mig.

    http://paivja.blogspot.com/2010/07/1987.html

    Trevlig sommar!
    (strular med att få in en kommentar så jag hoppas jag inte lägger in flera gånger…)

  6. Vad jag har haft rooooligt när jag skapat denna LO! Tack för en superskiss med härlig twist!

    Här finns mitt bidrag:

    http://raggsocka1.blogspot.com/2010/07/bidrag-till-handarbetas-tavling.html

  7. Här kommer mitt bidrag: http://bcreative1.blogspot.com/2010/07/vegspett.html

    Det var en jätte rolig utmaning! Tack.

Kommentera

