Studentkort

Nu har väl i och för sig studenten  redan blåst över…I alla fall här uppe i Sundsvall! Tack guuud säger jag för det!
I år tror jag att jag har fått beställningar på 10 studentkort och alla kom den sista veckan här. När ska jag lära mig att säga ifrån? Förmodligen inte förrän händerna ramlar av…men då lär jag väl mig att grejja med tårna så inte ens då antar jag…

-”Malin kan du göra ett studentkort i blått?”
– ”Jajamensan inga problem!” (varför sa jag så jag har ju typ 15 kortbeställningar och inga blåa matchande papper?)

4 förfrågningar senare…

-”Malin kan du göra ett studentkort i rosagröngultorangebrungrålila ?”
– ”Jajamensan inga problem!” (varför sa jag så jag har ju typ 18 kortbeställningar och inga bra papper kvar?)

Nä riktigt så illa är det inte ;P Men nästan…

Jag har i alla fall tänkt att visa ett STUDENTKORT!!! HAHA Surprise! Det hade ni nog inte kunnat lista ut!

jag har målat med Distresser och använt färgerna; Walnut stain, vintage photo, Tattered rose, Victorian velvet och Weathered wood.

Och nej det stå inte Student -(minus) 10…det är meningen att vara typ student årgång 10!

Materiallista:

Mönstrat papper från Maja design (slut men det finns en hel uppsjö vackra Majapapper i butiken)
och Melissa Frances
Ljusblå cardstock
Chandelier (blinggrenen)
Blingstenar
Pearlmaker

Rosor
Löv (egna)
Band (eget)
Distresser

Chalk

Ha en riktigt härlig helg!!

Kram
Malin/Majamelon

5 kommentarer

Filed under *DT - Malin/Majamelon, Kort o Stämplat

5 responses to “Studentkort

  1. Maiden

    Jättefint! 😀
    Jag gillar verkligen hur du skurit ut henne så att hon liksom dinglar med benen ner på kortet… Massa kramar!
    Ps. Imorgon är det KISS konsert!!!!!! 😮

  2. Underbart, underbart kort vännen!!
    Lyckas som alltid så fint med allt!! 😀 hihi

    Kraaaaaaaam

  3. Eva

    Superfint, älskar din färgläggning.

  4. solvin

    Underbart härligt studentkort. 🙂

  5. Bea

    det där kortet gillade jag, super fint!

Kommentera

