Inspiration och resultat

Sist jag var på en scrapträff hade värdinnan satt upp en utmaning: Ta inte med ngra andra papper än spillpapper – ni får bara skapa av dessa!! Ni som känner mig sen tidigare vet att jag går igång på spillpapper (superkul att dyka ner i ngn annans spillpapper=)

Resultatet blev den här tavlan/dörrskylten:

Material

Stomme – canvasstomme (privat)
Papper – spillbitar
Blommor – Prima – Homespun Bittles – Rosa, Prima – Rosor – Creme/vita, Prima – Rosor – Ljusrosa
Bling – Magnolia – Chandelier (tyvärr är den vita slut, men finns i andra färger)
Fonter – privata
Pets – Privat

Blommorna är fastsatta med Zots – Craft och blingrankan har jag häftat fast.

Så här mycket kan man göra med bara spillbitar – och mycket mycket mer. Tack Johanna för inspirationen.

//Ylwa

2 kommentarer

Filed under *DT - Ylwa, Altrat

2 responses to “Inspiration och resultat

  1. Åhhhh så läckert… Kan inte fatta att det där är bara spillpapper… yeaaahhh

    Du hade älskat att dyka ner bland mitt spillpapper för jag är sååå oekonomisk när det gäller det där!! hahahaha 😛

    Kraaaaaam

  2. Jajamen – spillbitar rocks! 🙂 Jag har huuur mycket som helst, för jag sparar allt! Hi hi. Men det är himlans kul att skapa av dem – känns som om man tjänar pengar liksom… ha ha ha.

    Superläcker skylt!
    Kram

Kommentera

