Paper loft

Det finns så mycket härliga papper i butiken nu! Det är nästan så man vill ha ett av varje – eller förresten, två av varje så man kan spara ett! 😉

Denna gången har jag använt mig av två papper från Paper Loft. Jag har valt att göra en ganska enkel och stilren layout – utan massa blommor! Pappret är så vacker i sig och behöver bara förstärkas med lite chalk, utee, cracklepaint och rubrik!

Det e min lilla tuffing som lånat Fias son Jonathans Blixten Mcqueen overall å poserar kaxigt! 🙂

Jag har stämplat med Primas swirl stämpel å embossat med utee, tyckte jag lyckades plocka upp swirlarna som fanns i pappret och förstärka med de embossade!

Baksidan (eller framsidan) av det ena pappret har nycklar som jag klippte ut och sen lade ett lager cracklepaint rock candy på – svårt att se på fotat bild men det ger en härlig effekt. Satte dit en extra nyckel i form av en charm också.  Bokstäverna kommer från Doodlebug och är lite av favoriter hos mig – snygga och lätta att jobba med! 🙂

Material:

Paper Loft – Front room

Paper Loft – Keys

Prima clearstämpel – swirl

Bokstäver från Doodlebug

Crackle paint – Rock candy

Ha en riktigt trevlig vecka!

Massa kramar från Maiden

 

3 kommentarer

Filed under *DT - Kerstin/Maiden, Layouter

3 responses to “Paper loft

  1. Jätteläcker LO tjejen!

    Kraaaam

  2. Åh…den lille tuffingen!! Superläckert med svart/vitt foto till dessa sobra färger =)
    *kram*
    //ylwa

  3. kurrebo

    Såå läcker LO!
    Gillar verkligen hur du tagit upp swirlsen i papprena med dina embossade. *love it*

    KRAM! Sophia

Kommentera

