Jag är kär!!

Har ni sett alla nya papper från Graphic 45 – de har fått mig dödligt förälskad. Det är såna papper man måste ha minst två av – ett att klappa på och ett att klippa i!!

När jag såg dem insåg jag att mitt barn (som då var rödhårig=) skulle passa alldeles förträfflig – vilken bild jag än använde.

Så här blev det:

Glöm inte att gå in i butiken och frossa i alla nyheter som har kommit in – man kan inte annat än bli glad och förälskad =)

Material

Papper: Graphic 45 – Tender missives, Graphic 45 – Daydreams och Graphic 45 – Loves labyrinth
Blommor: Prima – Lila Panseer, Prima – Rosor – Creme/vita, Prima – Rosor – Lila
Dekosar: Prima – Pearls – Burgundy/Rosa/Mörk rosa

Jag har inkat kanterna med Distress Ink – Walnut Stain

4 kommentarer

Filed under *DT - Ylwa

4 responses to “Jag är kär!!

  1. Underbar LO tjejjen… 😀 Så himla läckert med dom papprena till det fotot ja… hihi…

    Ett klapp- och ett klipppapper tycker jag lät himla spot on… Varför är man sån tro!? *skrattar*

    Kraaaaaaaaam

  2. Läckert bäjby!! 🙂
    Å jag håller med – visst vill man ha flera av papprena när de är så fina, hi hi
    Kram

  3. Woho va snyggt!!! Klappa och klippa Jag är helt med på det!!!

  4. Å så läckra papper!! Me like 😉

Kommentera

