Vååår!!

Nu är det vår på riktigt!!…det brukar jag alltid säga och dagen efter är det snöstorm. Men det är äkta aprilväder och vårväder när det är som värst. Här i Sundsvall har iallafall krokusen och snödropparna slagit ut och man får en såndär härlig vårkänsla!

Eftersom det är vår så tänkte jag att det passar bra med ett vårigt kort 🙂

Jag har använt den ursöta stämpeln Tilda med shorts. Jag har färglagt med distresser och använt  Vintage photo, Tattered Rose, Walnut Stain, Pine needle, Forest Moss, Faded jeans och Weathered wood. Alla färgerna hittar ni HÄR

För er som har missat! Maja Designs nya kollektion Crea Diem finns i butiken!! Skynda in och dreggla lite över dessa 😀

Jag har använt papperet Stark och Fri. Det som är så bra med Majas papper är att dom är dubbelsidiga.
Minirosor (sprayade med glimmermist) och löv från Prima. Naturligtvis var jag tvungen att ha med pearlmaker på kortet! Har även sytt med symaskin för att få lite extra utan att använda så mycket dekorationer.
Band och spets tillsammans med den stora vita blomman är mitt egna.

Ha en riktigt härlig helg alla!! Och missa inte April månadstävling!! 😀

Kram
Malin/Majamelon

4 kommentarer

Filed under *DT - Malin/Majamelon, Kort o Stämplat

4 responses to “Vååår!!

  1. Wow! Det är nog ett av de finaste korten jag sett!!!
    Älskar att du sytt på det – å det är så stilrent men ändå så mjukt liksom… Me lööööve!! 🙂
    Kram

  2. Sååå himla fint kort tjejjen!! 😀
    Här är det också vår och jag njuter för fullt!!

    För någon dag sedan färglade jag med distresser för första gången på SÅÅÅÅÅ länge – det var himla skoj och jag har faktiskt (tro det eller ej) nog saknat det ganska mycket… 😛 hihi Blev faktiskt ganska bra dessutom!! 😛

    Kraaaaaaaaam

  3. Fia

    Vilket underbart kort!!
    Helt fantastiskt!!

    Kram på dig!

  4. missylwa

    Aaw…..så fint. Din färgläggning är superduperproffsig. Tycker att jag lyckas själv, men när jag jämför är det sååååå långt ifrån.
    *kram*
    Ylwa

Kommentera

