Gästinlägg av DT-mamman

Hej alla scrapvänner!

Idag har jag fått hoppa in och visa ett av mina alster som jag skapade häromdagen.

Min kusin ville se mig i mina nya glasögon så jag bad Jessica aka Tussan att fotografera mig när vi var på Stockholm City Scrap eventet.

Jag passade på (som 3-sons mamma) att scrappa i rosa för en gång skull!

Då jag är svag för Prima, blev det givetvis huvuddelen av materialvalet. (se materiallista nedan, klickbara länkar)

Jag har använt mig av min favorit verktyg; edge scrappern och chalkat med cats eye Creamy brown och chestnut roan.

Under fotot blev det ett ”gap” så jag embossade med vit puffy embossingpulver (finns i fysiska butiken).

Tack för denna gång!

Fia

Materiallista:

Cardstock: Bazzill Adobe

Mönstrat ark: Prima – Flights of Fancy – faith

Rosor: Prima – röd/gul

Rosor: Prima Ljusrosa

Små rosor: Prima old creme och Old rose

Say it in Pearls: De bruna är tillfälligt slut, länkar till en liknande färg

Vaxad lintråd: finns i fysiska butiken

Vit puffy embossingpulver (finns i fysiska butiken)

Fjäril: Prima, tillfälligt slut


8 kommentarer

Filed under Layouter

8 responses to “Gästinlägg av DT-mamman

  1. You go girl!!
    Vad snyggt det blev med stygnen!! 🙂
    Kanonläcker!
    Kram

  2. Åh vad läckert!! Både modellen på bilden och LO är supersnygga.
    *kram*
    Ylwa

  3. Vilken mysig layout!! Så läckert med snörena! Ska försöka överföra den tanken till kort som jag gör..mvh Sandra

  4. Såå läckert med alla dessa stygn! Liftvarning utfärdas…

  5. Snyyyyyyyyygg! Lo´n var oxå snygg! 😉
    Kjaaaaam….

  6. Ja vilken snygg LO!!
    You rock girl… Råååsa passar dig fint dessutom!! 😀 hihi

    Japp så läckert med stygnen, så dekorativt!! 😀

    Kraaaaaaaaam

  7. majamelon

    MEN TITT VA SNYGG!!! Vad roligt att se dej skapa Fia =D

    Kramkram!

  8. Suck vad fin, tänk att man kan ha
    så mycket tom yta och ändå ha fått
    fram en så fängslande LO, snygg brud också…

Kommentera

