Minnen i en toarulle?!

Visst kan man spara sina minnen i en toarulle!

Man tager en toarulle, trycker till och gör den platt.

Dekorerar med underbart söta Melissa Frances papper, egengjorda tags att skriva sina minnen på, vackra band av siden och organza, lite fjärilar, ståltråd, blommor och snurklor och lite annat smått och gott!

Jag har stansat ut små minitags med en Martha Stewart stans i ett gult cardstock och klistrat fast dom på framsidan av minialbumet. Trätt en blå ståltråd (min egen) igenom och satt små Alfabets stickers från Prima. Men de var vita från början och jag ville att de skulle matcha Bia ringarna så jag färgade dom med mina Copic Sketch pennor.

Här här materiallistan på det jag använt från Handarbetas egen shop:

Alfabets stickers från Prima

Mönstrat papper från Melissa Frances ”Joanne”

Mönstrat papper från Melissa Frances ”Paige”

Enfärgat cardstock

Martha Stewart stans (köpt i shoppen på Ekerö)

Band

Med detta inlägg vill jag tacka för mig då det är sista gången jag skriver här inne som DT.

Det har varit en rolig och fartfylld tid med mycket kreativa uppdrag!

 Vill också passa på att tacka er läsare för era goa kommentarer!

Kramen!!

//Veronica

4 kommentarer

Filed under Altrat

4 responses to “Minnen i en toarulle?!

  1. Ja, det är bara sååå himla läckert med dina toarulls-album!! Så snyggt och fiffigt!! 😀

    Kraaaaaaaaaaam

  2. Himlans läckert!!
    Kommer sakna dig massor, massa kramar!!

  3. Hur läckert som helst!!
    *kram*
    Ylwa

  4. Så smart idé! 😀

Kommentera

