Vinnare av vår bloggcandy – en Epic Six

Vi har en vinnare!!

Först vill jag säga STORT TACK till alla som deltog!

Det tog sin tid att skriva alla lappar, ni var ca 165 st som deltog 🙂

Vinnare av en Epic Six är……………….

Scrolla nedåt

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

fortsätt scrolla

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

lite till…

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

PETRA aka PARADISE

Petras blogg: http://paradises.blogg.se/

Ett stort stort GRATTIS från oss alla på Handarbeta!

Din nya maskin kommer med posten!

Kram, Fia, Peter och teamet!

19 kommentarer

Filed under Blogcandy

19 responses to “Vinnare av vår bloggcandy – en Epic Six

  1. Såååå spännande det är! 🙂 Kikar på tävlinge så länge… 🙂

  2. Helén

    Åh, inte behöver ni lägga ut vinnaren heller, det är bara att skicka den till mig direkt! hihi 😉

  3. Detta är så spännande. Håller alla tummar jag har. 😉

  4. den som väntar på något gott kan väl aldrig vänta för länge 🙂

  5. Gunilla

    Grattis Petra till vinsten! 🙂

  6. Stort Grattis Petra! 😀

  7. Min man undrade precis vad tusan jag sysslar med…
    Min segerdans kan nog ses och höras över hela VIMMERBY!!..jah, om ni lyssnar tillräckligt noga kan ni säkert höra glädjetjut enda till Stockholm stad!!! 😀

    FY BUBBLAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAAD!!!!!!! *studar runt*
    Den bästaste födelsedagspresenten (i förskott) jag någonsin varit med om!!!

    TUSEN OCH ÅTER TUSEN TACK FIA, PETER och resten av teamet!!! ❤

    Wiiiiiiiiii!!!!!

    Jag ska nog ta mig en tripp till Stockholm enbart för å pussa er!!! 😉

    MÅNGA KRAMAR från världens gladaste Petra

  8. STORT GRATTIS till din fina maskin!!!

    Tusen tack för chansen
    kram Lina

  9. Grattis Petra, gud vad KUL!!

  10. Superduper grattis Petra! 🙂
    Ser fram emot din puss! ha ha ha

  11. petraso

    WOw…. började också skrika!!!! Fast det var ju fel Petra jag menar rätt Petra Puss på dig vännen!!!
    Gör Skoj att du vann Darlig!

  12. Kakan

    Grattis Petra till maskinen. Vem/vilka vann de andra sakerna?
    Det stog ”Stor blogcandy med BLAND ANNAT en Epic Six i gottepåsen!” Men man kanske inte skulle tolka texten som att det var något mer????

  13. Hej Kakan,

    I bloggcandyn som Petra vann ligger även scrapgodis.
    Själva Epic maskinen var den stora vinsten Petra vann.

    /Fia

  14. Grattis, gullunge – härligt! 🙂

  15. ETT STORT GRATTIS Petra till vinsten 🙂

  16. Grattis,
    visst är det kul med alla tävlingar på nätet.
    Man blir såååå taggad.
    Hälsningar Ulla

Kommentera

