Månadstävlingen i april.

 

Hej allesammans… och glad fortsättning på påsken!

Nu var det dags för en ny månadstävling här hos Handarbeta.

Den här gången tänkte jag vara ”snäll” och utmana er med en enkel tävling…. att skapa ett alster ( kort eller LO ) på temat vår.

Låter inte så svårt va? Här har ni full frihet att göra er alldeles egen tolkning av begreppet ”vår”. Kanske det är dags att ut och fota årets första små tussilago… eller kanske du har svårt med pollenallergi och gör en LO på det temat…

Ja, det står er alltså helt fritt att göra er egen tolkning denna gång. Skönt va?

Som en liten inspiration bjuder jag er på ett vårigt kort som jag gjort med en del rykande färskt material från butiken! … tilläggas kan, att det är ett av mina allra första försök till att måla med distresser… nåja… det är alltid en första gång för allt!  ;  )

Material:

…övrigt material kommer från mina egna små gömmor…

Tävlingsreglerna är som följer….

Skapa din egen tolkning på temat ”vår”. När du är färdig med ditt bidrag så laddar du upp det i din blogg, samt skriver en kommentar här hos oss där du länkar till din blogg! Har du ingen blogg så går det självklart bra att vara med ändå, skicka då ditt bidrag till sophia_lindgren[snabela]hotmail.com  ( självklart tar du bort klamrarna och skriver ett vanligt @…)  Ditt bidrag vill vi ha senast den sista april.

Sist men inte minst…. Ha kul med ditt skapande! Vi ser fram emot massor av härliga bidrag…

~ KRAM! ~

Sophia

7 kommentarer

Filed under *DT - Kurrebo/Sophia, Kort o Stämplat, Månads-tävlingar

7 responses to “Månadstävlingen i april.

  1. Gunilla

    Undrar om jag har missat vem som vann bloggcandyn? *nyfiken* 😉

  2. Har gjort ett vårgrönt kort med blommor och fjärilar. Mycket glitter, guld och glädje är våren.

    Längst ner i detta inlägg finns kortet
    http://collieflickan.blogspot.com/2010/04/en-pask-i-stan.html

    Hälsningar, Karin

  3. Pingback: Vååår!! « Handarbeta Scrapbooking

  4. Här kommer mitt bidrag.

    Den finns på min blogg: http://fiaz.bloggagratis.se om direktlänken inte skulle fungera.

    Ha ett skönt slut på April alla pysselglada!

  5. Försökte lägga in mitt bidrag, men jag ser inte min komentar och länk…

    Kanske måste jag bli godkänd först eller så gjorde jag något fel…

    Här är mitt bidrag som finns på fiaz.bloggagratis.se, om länken inte skulle fungera

  6. Hej! här kommer mitt bidrag till tävlingen. Två supersöta påskakärringar!
    Mycket härliga färger som hör till våren.

    SOliga vÅriga hälsningar
    Pillan

  7. Tesa

    Hej! Vad fina bidrag ni har gjort! Jag har mailat in mitt – och visst känns det vår i luften!

Kommentera

