Underbar helg med superduper scrapträff! :-)

Tusen tack till alla er fantastiska tjejer som var med å gjorde helgen till en oförglömlig upplevelse! Attans vad skoj vi hade! Så många härliga alster som skapades å så mycket tips, idéer å ispiration man har fått! Jag längtar redan till hösten då vi kör igen – ni är väl med igen!?!?

Detta alster gjorde jag på lördagen, helt nya härliga papper i bruna å gröna toner. De är så nya att de inte hunnit läggas in i shoppen ännu, men snart så! Än en gång är det min underbara son som är huvudpersonen på min layout – han är så tacksam att fotografera och det är det den här layouten handlar om! Det gäller att passa på medan han vill – snart är han tonåring och kommer bara sucka åt mig… 😉 

De här läckra löven är åxå sprillans nya i butiken och finns i flera färger – löven som kommer i förpackningen ser alla lite annorlunda å är allt från genomskinliga till tjocka och glittriga! Mycket användbara! Lite liljor, rosor och spets kan man ju inte vara utan heller!

 De bruna bokstäverna med bling på är jätte roliga att jobba med, lätt transparenta så går de att använda överallt! De små minibokstäverna är på gång till butiken – jag älskar dem till lite journaling!

 Bling, bling, bling!!! Kolla in vilka fantastiska swirls som kommit från Prima! Med små rosor på dessutom – det är nästan så att det känns som ”fusk” då de är färdiga att bara dekorera med! Underbart! 🙂

 Det var allt för mig idag, nu ska jag kolla på alla bilder som jag tog på träffen – å kanske blir mitt nästa dt-alster med någon av de bilderna…

Ha en underbar vecka!

Massa kramar från Maiden

6 kommentarer

Filed under *DT - Kerstin/Maiden

6 responses to “Underbar helg med superduper scrapträff! :-)

  1. Ville bara sända över ett JÄTTETACK till Fia och hela DT-gänget för en fantastiskt rolig och inspirerande helg – jag kommer skina som en solstråle minst tre veckor till =)
    Kram på er allihopa!

  2. Helén

    Åh, vad kul att det blir en träff i höst igen! Jag är given! hihi
    Kanonfin LO du skapat och jag ser fram emot att se produkterna i shopen! Även om det ekar tomt i plånboken efter helgen… 😉
    Ja, passa på att knäppa kort – min tonåring vägrar benhårt att vara med på bild! Lite trist…

    Kram Helén

  3. Så fin!!!! Vad härliga dekorationer du använt, ska bli kul att botanisera i shopen. Älgpappret blev jag lite kär i 🙂 kan ju bero på att mannen är jähare hi hi.
    Kram Petra/Trollet

  4. Så härligt! Jag måste också komma igång med att scrappa med foton.

  5. läcker läcker läcker
    jag har t o m haft förmånen att nypa i den live!!
    *kram*
    Ylwa

  6. Jo jag tänkte fråga om jag kan få en autograf eftersom jag har sett att ni var med i pressen … ???

    Skojar bara!

    Men det var ett kul reportage från i lördags!!

    La Vikinga / Charlotta

Kommentera

