Pearl Maker-junkie

Jag får nog ta och gå på en avvänjning för pearlmaker snart…Finns det en sådan eller ska jag be att sambon gömmer alla och plocka fram dom om ett par veckor? 😛

Jag fullkomligt älskar dessa flaskor! Kan inte få nog av dom, måste ha fler, mer, andra färger…

Och har ni förresten sett att Handarbeta har börjat sälja magnolias stämplar och papper!!!? Mina favoriter!! In och kika genast!

Jag har iallafall gjort ett kort till en tjej som är (som rubriken lyder) Världens bästa!

En närbild på Tilda som är målad med Tombows och Distresser:

Tilda är utskuren och fastsatt med 3D kuddar . Har använt lite stickles på blommor och blad.

Material som jag har använt (klicka på orden för att komma direkt till produkten i shoppen):

Cardstock, Magnolias Tilda med blommor Maja Designs julpapper (tomten kommer & julbord), Primas spets, Primas blommor och en miniros, Pearl Maker, halvpärlor, Distresser, Chalks, Martha Stewart Punch, Stickles/glitterlim, 3D kuddar, Primas löv.

Ha en riktigt härlig helg! Vi syns nästa helg på träffen =D

Kram
Malin/Majamelon

2 kommentarer

Filed under *DT - Malin/Majamelon, Kort o Stämplat

2 responses to “Pearl Maker-junkie

  1. Underbart, underbart som alltid Malin!!
    Åhh det ska bli såååå roligt å träffa dig, du anar inte… Jag måste få lite trix från dig för du får alltid dina kort så välarbetade men ändå stilrena… 😛 Så läckert…
    Underbara färger också!!

    Kraaaaaaaam

  2. Superduper läckert!
    Skulle behöva gå pearlmaker kurs hos dig åxå! Fattar inte hur du kan få dem så där snygga!?!? Mina blir som toppiga chokladmums liksom, hi hi. Å en anna fråga – skär du ut dina motiv!? Hur? Tell me baby!?
    Kram

Kommentera

