Så snygg blogg vi har!!

Visst har vi en ny fin blogg!! 😀 Och jag antar att ni inte har missat bloggcandyn till höger i bloggen?

Idag kommer ännu ett kort ifrån mig. Jag har haft en del tid till att göra en massa kort nu, så jag sitter på ett lager här hemma 🙂 Nu får jag liksom börja planera vad korten ska användas till. Så det här kortet ska min mamma få när hon fyller år.

Det mönstrade papper är Melissa Frances ”Endure” och Maja Designs julpapper ”Pyntat och fint”
Bokstäverna är från Prima och är självhäftande liksom pärlorna som följer med alfabetet.

Bakom blommorna har jag satt fast en ”blingblomma”. De söta lila blommorna är från Prima tilsammans med löven och minirosorna

Om ni kikar in under kategorin ”kommer snart” så ser ni att Magnolias stämplar och papper kommer till butiken!! *lycka*
Det här motivet har jag färglagt med Tombowpennor och distresser.

Ha en riktigt härlig helg och missa inte Bloggcandyn!!

Kram
Malin/Majamelon

2 kommentarer

Filed under *DT - Malin/Majamelon, Kort o Stämplat

2 responses to “Så snygg blogg vi har!!

  1. Underbart underbart kort… Lika vackert som alltid och stämpeln är bedårande!! 😀 hihi

    Kraaaaaaaaam

  2. mjden

    Superläckert kort!! 😀 Gillar verkligen tårtpappret åxå!!!
    Kra,

Kommentera

