Megamasker = Kärlek!

Jag har hittat en ny kärlek…
Megamasker…
Det tål att upprepas: Megamasker!!! Så otroligt läckra å roliga att jobba med!
I butiken har dessa godingar från Heidi Swap nyligen anlänt och än så länge finns det två mega masker och två mini masker i butiken. Själv har jag bara stjärn-megamasken men självklart planerar jag att införskaffa de andra åxå! Möjligheterna är många! 🙂
Jag var på pysselträff hos Sophia i lördags å vi lekte bägge två med dessa megamasker. Jag tänkte idag visa ett sätt att använda dem på och på onsdag visar Sophia ett annat sätt!
***
Jag har använt ett väldigt fint papper från Bazill som är lite glansigt i mönstret, det gör sig alldeles utmärkt till detta ändamål! Jag har lagt den största stjärnan på pappret och därefter använt färgen Broken China – distress ink – och arbetat in ordentligt. Effekten blir klockren! Fotot har jag satt på ett blått cardstock å i högra kanten har jag stämplat med on the edge stämplarna från Autumn Leaves som jag tycker är så användbara. Massa härliga blå å vita knappar med massa bling i lyfter upp layouten extra!
Visst har jag lyckats pricka in rätt färger i banden å knapparna! 😉
***
Material:
Band – finns massor i fysiska butiken
Knappar – nya i fysiska butiken
***
Glöm nu inte att kika in igen på onsdag då Sophia visar ett annat sätt att använda dessa fantastiska masker på!
***
Till sist men inte minst, det är fortfarande tid kvar att skicka in era alster till YooRees stämpeltävling – fram till den 7:e januari kan ni vara med! 🙂
***
Massa kramar
Maiden
Lämna en kommentar

Filed under *DT - Kerstin/Maiden

Kommentera

